Kedvezményes termékek

Kategóriák

Gyártók

Információ

Szállítási feltételek

 

A vásárlás befejezése után meg kell adni:

  1.     szállítási cím
  2.     számlázási cím
  3.     szállítási mód
  4.     fizetési mód

Ezután küldheti el a megrendelését a Fizetés gombra kattintva.

A rendelés elküldését követően automatikus visszaigazolást kap. (Kérjük, ellenőrizze a Spam mappát is.)

Az átutalás indítása előtt kérjük, várja meg, hogy ügyfélszolgálatunk felvegye Önnel a kapcsolatot a tényleges végösszeg ismeretében.

Ha a visszaigazolásban hibát észlel, kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.

A szállítással illetve a megrendelés során felmerülő problémával kapcsolatban ügyfélszolgálatunk telefonon illetve e-mail-ben keresi Önt.

Webshopunk az GLS-sel áll szerződéses viszonyban, azonban a 335/2012. (XII. 4.) Korm. rendelet alapján az MPL csomagküldőt is választhatóvá tettük.

GLS szállítási lehetőségek belföldre:

  1. házhoz szállítás
  2. csomagpontra kézbesítés – a megjegyzés rovatba kérjük feltüntetni a pontos megnevezést és címet

A csomag feladását követően a GLS információs emailt küld a regisztrált email címére, amiben lehetősége van ingyenesen a szállítási cím megváltoztatására, illetve Csomag Pont választására.

MPL szállítási lehetőségek belföldre:

  1. házhoz szállítás
  2. csomagautomata – maximális méret: 31x35x50 cm. Amennyiben a csomagolás után a rendelés terjedelme meghaladja a maximális méretet, előzetes egyeztetés után Posta Pontra vagy Postán maradóra küldjük. A megjegyzés rovatba kérjük feltüntetni a pontos megnevezést és címet
  3. Posta Pont – a megjegyzés rovatba kérjük feltüntetni a pontos megnevezést és címet
  4. Postára kézbesítés – a megjegyzés rovatba kérjük feltüntetni a pontos megnevezést és címet

 

A csomag feladását követően az információs emailt küldünk a regisztrált email címére.

 

Utánvét esetén a futárnak fizeti a visszaigazolt végösszeget, amit készpénzben és bankkártyával is megtehet. Ennek kezelési költsége (utánvét díj) a vásárlót terheli. Csak GLS házhozszállítás esetén elérhető.

Extra szolgáltatások

Amennyiben a szokásostól eltérő időpontot vagy konkrét szállítási napot vagy napszakot szeretne megadni az átvételhez, akkor ezt a rendelés leadása előtt tudassa velünk. illetve a túlsúlyos (10 kg feletti) csomagok esetén ezeknek az extra szolgáltatásoknak a felárát csak személyesen tudjuk pontosítani.

Fizetési határidő

  •          előre utalás esetén: az ügyfélszolgálatunk által küldött megerősítő e-mail beérkezésétől számított 3 banki nyitva tartási napon belül,
  •          utánvét esetén: a csomag kézhezvételekor,
  •          személyes átvétel esetén: a helyszínen fizetendő.

Szállítási határidő

A rendeléseket folyamatosan rögzíti rendszerünk, viszont azok feldolgozása kizárólag üzletünk nyitvatartási idejében történik.

GLS: Optimális esetben a futár a megrendelést követő munkanapon veszi át a csomagot és az azt követő munkanapon kézbesíti.

MPL: Minden héten vasárnap éjfélig beérkező megrendelést hétfőn (vagy ünnepnap esetén a következő munkanapon) adjuk fel és az azt követő 1-2. munkanapon kézbesítik.

A szállítással illetve a megrendelés során felmerülő problémával kapcsolatban ügyfélszolgálatunk telefonon illetve e-mail-ben keresi Önt.

Átvételi határidő

GLS csomagponton, MPL Posta Ponton, Postára kézbesítés, illetve személyes átvétel esetén üzletünkben 5 munkanap. MPL Csomagautomatában 2 munkanap.

A csomag át nem vétele nem minősül elállásnak. Az ezzel okozott károk megfizetéséért Fizetési felszólítás után a Békéltető Testülethez fordulhatunk, illetve polgári peres eljárást indíthatunk.