Címkék
Szállítási feltételek
A vásárlás befejezése után meg kell adni:
Ezután küldheti el a megrendelését a Fizetés gombra kattintva.
A rendelés elküldését követően automatikus visszaigazolást kap. (Kérjük, ellenőrizze a Spam mappát is.)
Az átutalás indítása előtt kérjük, várja meg, hogy ügyfélszolgálatunk felvegye Önnel a kapcsolatot a tényleges végösszeg ismeretében.
Ha a visszaigazolásban hibát észlel, kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.
A rendeléseket folyamatosan rögzíti rendszerünk, viszont azok feldolgozása kizárólag üzletünk nyitvatartási idejében történik. A visszaigazolást követően mihamarabb, lehetőség szerint 1 munkanapon belül (előreutalás esetén az összeg beérkezésétől számítva) postázzuk a csomagot. A szállítással illetve a megrendelés során felmerülő problémával kapcsolatban ügyfélszolgálatunk telefonon illetve e-mail-ben keresi Önt.
Webshopunk az GLS-sel áll szerződéses viszonyban.
A csomag feladását követően a GLS információs emailt küld a regisztrált email címére, amiben lehetősége van ingyenesen a szállítási cím megváltoztatására, illetve CsomagPont választására.
Szállítási lehetőségek belföldre: 1. házhoz szállítás
2. csomagpontra kézbesítés
3. személyes átvétel üzletünkben
A házhoz szállítás díja:
0-9 999.- ig | előre fizetés | 2100,- | |
utánvét | +465.- | ||
10 000-24 999,- ig | előre fizetés | 2000,- | |
utánvét | +520.- | ||
25 000.- fölött | előre fizetés | INGYENES | |
utánvét | +670.- |
Személyes átvétel üzletünkben INGYENES!
Utánvét esetén a futárnak fizeti a visszaigazolt végösszeget, amit készpénzben és bankkártyával is megtehet. Ennek kezelési költsége a vásárlót terheli.
Extra szolgáltatások
Amennyiben a szokásostól eltérő időpontot vagy konkrét szállítási napot vagy napszakot szeretne megadni az átvételhez, akkor ezt a rendelés leadása előtt tudassa velünk. Ezeknek az extra szolgáltatásoknak a felárát csak személyesen tudjuk pontosítani.
Fizetési határidő
Szállítási határidő
Optimális esetben a futár a megrendelést követő munkanapon veszi át a csomagot és az azt követő munkanapon kézbesíti. A szállítással illetve a megrendelés során felmerülő problémával kapcsolatban ügyfélszolgálatunk telefonon illetve e-mail-ben keresi Önt.
Átvételi határidő
Csomagponton illetve személyes átvétel esetén üzletünkben 5 munkanap.
A csomag át nem vétele nem minősül elállásnak. Az ezzel okozott károk megfizetéséért Fizetési felszólítás után a Békéltető Testülethez fordulhatunk, illetve polgári peres eljárást indíthatunk.