Kategóriák

Gyártók

Információ

Új termékek

GY.I.K.

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan vásárolhatok a webáruházban?

Egy egyszerű regisztrációt követően vásárolhat a www.skkezimunka.hu/webaruhaz -ban. A kosárba tett termékek megrendelését a Fizetés gombra kattintva és a fizetési, és szállítási módot kiválasztva véglegesítheti.

Hogyan regisztrálhatok a webáruházban?

Ezt megteheti a vásárlás előtt a jobb felső sarokban levő Bejelentkezés-re kattintva, ahol a fiók létrehozása mezőben kezdheti a regisztrációját. Illetve regisztrálhat, miután kosarába tette a kiválasztott termékeket és a Fizetés gombra kattint. Webáruházunkba elegendő egyszer regisztrálni. Saját email címével és jelszavával belépve minden további vásárlásánál a már megadott adatokat használja a rendszer.

Megváltozott a címem, mit tehetek?

Saját oldalára belépve könnyedén megváltoztathatja adatait.

Elfelejtettem a jelszavam!

A Bejelentkezésre kattintva az Elfelejtetted a jelszavad? kérdésre kattintva új jelszót kérhet, melyet az első belépést követően megváltoztathat.

Hogyan fizethetem ki a kiválasztott termékeket?

Több féle fizetési mód áll rendelkezésére:

  • Előre utalás: válassza az Átutalás opciót, majd várja meg, hogy Ügyfélszolgálatunk email-ben felkeresse Önt az utaláshoz szükséges adatokkal. Fontos tudni, hogy, mivel hagyományos üzletünk árukészletét értékesítjük webáruházunkban, ezért készleteink végesek, előfordulhatnak kifutó, megszűnő termékek is. A tájékoztatót a valós készleteink ismeretében küldjük. Az Ügyfélszolgálat kizárólag az üzletünk nyitvatartási idejében működik. Mivel a webáruházunk éjjel-nappal nyitva áll Vásárlóink részére, előfordulhat, hogy tájékoztató levelünk nem a vásárlás napján érkezik a Vásárlóhoz, de kérjük, mindenképpen csak ezután utaljanak.
  • Utánvét: az MPL a Magyar Posta Zrt. csomagküldő ágazata. Utánvétes küldeményként is kérheti a rendelését. Amikor megkapja a csomagot, akkor kell kifizetnie azt a postásnak.
  • Készpénz: készpénzes fizetési mód kizárólag üzletünkben Személyes átvétellel lehetséges. Címünk: http://skkezimunka.hu/elerhetosegeink/

Hogyan vehetem át a megrendelésemet?

  • Személyes átvétel üzletünkben: a megrendelés visszaigazolását követő értesítő email után lehetséges.

Mivel az MPL-lel állunk szerződéses viszonyban, Vásárlóink több kényelmi szolgáltatást is igénybe vehetnek:

  • Otthoni átvétel: a postás az Ön otthonában adja át a csomagot, amennyiben nem találja otthon értesítőt hagy, hogy melyik Postán tudja azt átvenni 5 munkanapon belül.
  • MOL PostaPont: némely MOL benzinkútra is kérheti csomagját, melyet 5 napig vehet át a kút nyitvatartási idejében. Nem minden MOL kúton érhető el ez a szolgáltatás! Az Önhöz közel eső MOL PostaPontok kereséséhez térképes segítség: https://www.postapont.hu/vasarloknak/postapontok/ A kiválasztott MOL PostaPontot a rendelés végén a megjegyzés rovatba kell beírni.
  • Postán maradó: a csomag érkezésétől számított 5 munkanapon belül veheti át csomagját a kiválasztott PostaPonton. Nem minden Posta fiókban érhető el ez a szolgáltatás! A PostaPontok kiválasztásához térképes segítség: https://www.postapont.hu/vasarloknak/postapontok/ A kiválasztott PostaPontot a rendelés végén a megjegyzés rovatba kell beírni.

Milyen fizetési és szállítási opciót válasszak?

  • Készpénz +Személyes átvét: Ha bejön vásárolni üzletünkbe, de biztos szeretne lenni benne, hogy a kiválasztott termékből van elegendő, illetve ha webáruházas akciós áron szeretné azt megkapni, akkor válassza ezt a lehetőséget. Akár már a megrendelés napján, de legkésőbb 5 munkanapon belül veheti át a termékeket.
  • Átutalás+Személyes átvét: Ha előre le szeretné rendezni az anyagiakat vagy valaki mást küld maga helyett, akit nem szeretne terhelni a fizetéssel. Az utalási információs email-ben foglaltak szerint utalja a végösszeget 3 munkanapon belül. Ezután 5 munkanap áll rendelkezésére, hogy üzletünkben átvegye a csomagot.
  • Átutalás+Házhoz szállítás: Ha napközben leginkább egy címen tartózkodik. Az utalási információs email-ben foglaltak szerint utalja a végösszeget 3 munkanapon belül. Ezután a postás házhoz viszi Önnek a csomagot a megadott címre.
  • Átutalás+Postán maradó: Ha a postai nyitvatartási időben el tud menni a Postára. Az utalási információs email-ben foglaltak szerint utalja a végösszeget 3 munkanapon belül. Ezután a kiválasztott Postán átveheti a csomagot 5 munkanapon belül.
  • Átutalás+MOL PostaPont: Ha a kiválasztott MOL kút nyitvatartási idejében el tud menni a csomagért. Az utalási információs email-ben foglaltak szerint utalja a végösszeget 3 munkanapon belül. Ezután a kiválasztott MOL PostaPonton átveheti a csomagot 5 munkanapon belül.
  • Utánvét+Házhoz szállítás: Ha napközben leginkább egy címen tartózkodik. A postás házhoz viszi Önnek a csomagot a megadott címre, amit kézhezvételkor kell kifizetnie a futárnak.
  • Utánvét+Postán maradó: Ha a postai nyitvatartási időben el tud menni a Postára. A kiválasztott Postán átveheti a csomagot 5 munkanapon belül, amit a kézhezvételkor kell kifizetnie.
  • Utánvét+MOL PostaPont: Ha a kiválasztott MOL kút nyitvatartási idejében el tud menni a csomagért. A kiválasztott MOL PostaPonton átveheti a csomagot 5 munkanapon belül, amit a kézhezvételkor kell kifizetnie.

Mennyit fizetek a szállításért?

A mindenkor aktuális szállítási díjakat a Szállítási feltételek között találja.

Hogyan tudom felvenni Önökkel a kapcsolatot?

Az Ügyfélszolgálat kizárólag az üzletünk nyitvatartási idejében működik, ekkor van módunk válaszolni a megkeresésekre is. A szokásos nyitvatartási rendtől eltérő nyitva tartást kellő időben közzétesszük honlapunkon és facebook oldalunkon.